Sağlam həyat tərzinin təsiri nə qədər davam edir?

Şərqi Finlandiya Universitetinin (UEF) alimləri müəyyən ediblər ki, uşaqlıqda yaxşı qidalanma və fiziki fəaliyyət həyat tərzi dəyişikliyindən illər keçsə belə, maddələr mübadiləsinə və ürək-damar sağlamlığına ciddi təsir göstərir.

"dogruxeber.tv" xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri "iScience" jurnalında dərc olunub.

Tədqiqatda uşaqlıq və yeniyetməlik dövründə sağlam həyat tərzi (SAÖ) prinsiplərinə riayət edən könüllülər iştirak edib. Alimlər laboratoriya analizi üçün subyektlərdən qan nümunələri toplayıblar. Tədqiqatçılar düzgün qidalanma və idmanın fiziki rifaha müsbət təsirlərinin altında yatan molekulyar mexanizmlərdə dəyişikliklərin axtarışına diqqət yetiriblər.

Qan nümunələrini təhlil edərək tədqiqatçılar əvvəllər sağlam həyat tərzi keçirmiş könüllülərdə 80 metabolitdə (canlı hüceyrələrdə metabolik aralıq maddələr) dəyişiklikləri müəyyən edə biliblər. Bu dəyişikliklər kardiometabolik xəstəliklərin (şəkərli diabet, piylənmə, infarkt, ateroskleroz) inkişaf riskinin azalması, orqanizmdə həzm və yağ mübadiləsinin yaxşılaşması və iltihabın səviyyəsinin azalması ilə əlaqələndirilib.

Alimlər qeyd ediblər ki, ən diqqətəlayiq dəyişikliklərdən bəziləri yağ amidlərində, çəkiyə nəzarətdə iştirak edən molekullarda, yemək davranışında, yuxunun induksiyasında, ağrıda, narahatlıqda və arterial tənzimləmədə baş verib.

Son xəbərlər

Tut ağacından yıxılıb öldü

Zərdab xəstəxanasından 240-dan çox saxta göndəriş verilib - Araşdırma BAŞLANILDI

Əfqanıstanda qadınların etiraz aksiyalarını yatırmaq üçün hərbi texnika cəlb edildi

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir - ŞOK

“Bir plus” mağazasından şikayət: Nasaz məhsullar satılır?

Litvada həyəcan siqnalı: qırıcılar havaya qaldırıldı

Yatmağı çox sevən 4 bürc açıqlandı

Həyətində bu bitkilər olanın evinə həşərat girmir

Polad Həşimovun oğlu Teymur da məktəblə vidalaşdı - FOTO

Keçmiş məhkum Nərimanovda 5 min dollar oğurladı - Saxlanıldı

Türkiyədə Azərbaycan vətəndaşından külli miqdarda narkotik götürüldü

Tutun bilinməyən zərərləri - Kimlər bu meyvəni yeməməlidir?

Su polisi Hövsanda qanunsuz balıq ovu ilə məşğul olan şəxsi saxlayıb

Dövlət Xidməti Gədəbəydə gənclər üçün tədbir keçirdi

Məşhur rus alim Ermənistan hava limanında saxlanıldı

Zəngilanda müşavirə keçirildi

Xətai rayonunda “15 iyun-Azərbaycan tarixində dönüş nöqtəsi” adlı möhtəşəm konsert proqramı təşkil edilib+VİDEO

Türk dövlətləri ilə ticarət dövriyyəsinin həcmi 7 milyard dolları ötüb

Azərbaycanda aeroportların idarə edilməsi dəyişir - FƏRMAN

Səhhəti pisləşdi, konsertləri təxirə salındı

Ukrayna ordusuna daha çox əcnəbi könüllülər cəlb olunacaq

Bakı Limanında quru yük aşırılması artıb

Azərbaycanda zəlzələ oldu

Ötən il 2,6 mlrd. manat büdcə vəsaiti banklara yerləşdirilib

Masallıdan nazirə məktub: Əmriniz əleyhimizə çevrilib - BU NƏDİ BELƏ?

Azərbaycanda hər 6 nəfərdən biri məktəblidir - Yeni statistika

İlhamə Quliyevanın bacısı qızı ilk məhkəmədə həbs olundu - FOTO

Yaş məhdudiyyəti tətbiq edilən sosial şəbəkə platformalarının fəaliyyəti ilə bağlı tələblərin pozulmasına görə cərimələr müəyyənləşir

Şuşada bu işləri görmək qadağan edilir

Prezident Putinə məktub göndərdi

Bütün xəbərlər